tisdag 1 september 2009

Eeeee AAA.. EEEhhhh AAAAAReeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Havent updated here for ages. And aint plannin on it either, just got challenged (-.-) to fill this stupid list in by a amigo and if I dont do it, I'm a superfat pig... Yeeeeah. (you annoying freak! <3) Aight, hate this kind of bull, but here I gooo....

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Are u kidding me? This fucking list is in SWEDISH? Alright.. Ööh, jag gjorde många saker jag aldrig gjort förut haha. Som att till exempel:
- Däcka av för mycket Tequila
- Blev hög och trodde att jag var med i en skräckfilm och att T var en monster (han uppskattade det inte..)
- Sedan så har jag festat like a crazy woman, dansat på bardiskar, åkt hem med främlingar, done crazy shiz, flygat över hela Europa ensam med kompisar och TYP BLABLABLA.
Dog någon som stod dig nära? Neeeeej? Tror inte det. Eller jo, Max måste ha dött. ENDA orsaken till att vara så fettig seg med att höra av sig. Skitunge.
Vilka länder besökte du? Oh god... För många. Neemen typ; Tyskland, Sverige (HAHAH), England, Belgien, Dutcholando... AAAh kommer inte ihåg flera :O Jag var ju ganska borta i rätt många av länderna vi chillade i.
Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Fan nej. Bästa sommaren ever. Kanske att jag tar det lite lugnare med spriten. (ornot)
Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? När den började - Till när den slutade. HAHAH, ne jag är liksom inge bra på datum. No koll.
Största misstaget? Att falla lite för hårt för någon som bor 9 timmar bort.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jooo, det blev rätt många fylleaccidents. Kom hem och hade fullt med blåmärken. Sedan så var jag också förkyld i några dagar (oh gooood SWINEFLU?! hahahaaaaaa)
Bästa köpet? Det blå linnet som åkte ner hela tiden vilket gjorde att jag skämde ut mig infront of a whole club. Not.
Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa alla fucking underbara människor jag träffade. Och sen så något som vissa av mina sötnosar sa.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? Fairytale (HAHAH), Pitbull - You know I want cha, Rap Das Armas - Cidinho & Doca
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Meh. Glad.. Fucking hell hur kan man INTE var glad när man får experinca allt jag fick.
Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? ...?
Vad önskar du att du gjort mindre? Kanske att jag hade liiiite tid till mig själv. Var ju med kompisar hela tiden och hade inte riktigt tid att plugga (extended essay....) eller typ bara vara.
Hur tillbringade du midsommarafton? Minns inte? Det var typ några dagar innan jag skulle åka.. Men nope, ingen aning.
Blev du kär i sommar? Ja.
Hur många killar var du med? Vadå "var med" hahaha, nee men träffade 3 som jag hade känslor för and they had känslor back woooot! Hahaa och typ 100000 som jag INTE hade känslor för.
Favoritprogram på tv? Hade fan inte tid att titta på tv.
Bästa boken du läste i sommar? Aaaa, jo på festivalen så satt jag och läste lite i Doktor Glas. I loooved it!!! :D (ironi <3)
Största musikaliska upptäckten? I KNOW YA WANT ME! Hahaha, neee... KINGS OF LEON såklart. Upptäckte my babes.
Sommarens sötaste? Mina underbara kompisar.
Sommarens hetaste? Max, Emil och typ... några till. Svär dom såg ut som GUDAR. Hahaa
Sommarens största kärlek? ... Han som nämns överst.

Okey... Och nej jag raderade inte typ hundra frågor....